Velkommen

Square

 

I år er 20 år siden, jeg begyndte at male. Det har været fantastisk. Jeg takker. Jeg er klar til at tage fat på de næste tyve. 

I øjeblikket udstiller jeg i Arla Artclub – to steder i Viby og et i Skejby. Og derefter følger en længe ventet begivenhed, nemlig ArtWeek Kerteminde i uge 26. Mere info følger.

Jeg holder altid åbent efter aftale i mit atelier i Boeslum Bakker i Ebeltoft.

Kontakt mig på hellekjaerulf @ gmail.com eller mobil 2671 7797

New Beginning 100x150x4 cm
SOLGT September, 100x150x4 cm kr. 13.700

You’re always welcome to contact me for further information.

Comment

2 Replies to “Velkommen”

    1. Hej Jens Kristian
      Ser først din besked nu. Af en eller anden grund har jeg ikke fået den tilsendt. Desværre er det blå solgt, som du henviser til. Du er meget velkommen til at sende mig en mail, hvis du har lyst på hellekjaerulf @ gmail.com (uden mellemrum), så kan jeg sende dig nogle fotos af andre malerier. På forhånd tak – og tak for interessen. VH Helle

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.